Primaria Gura Humorului suspenda activitatea directa cu publicul

Primaria Gura Humorului suspenda activitatea directa cu publicul

In contextul prevenției cu infectarea Coronavirus COVID-19, incepand cu data de 19.03.2020 pana la iesirea din starea de urgenta, Primaria Orasului Gura Humorului isi suspenda activitatea directa cu publicul. Exceptie face serviviul public de evidenta a persoanelor, cu mentiunile pe care le gasiti mai jos.

In aceasta perioada va rugam sa va adresati Primăriei Gura Humorului prin alte mijloace de comunicare decât prezentarea personală la sediul instituției, respectiv utilizând numerele de telefon/fax și adresele de email afișate pentru fiecare compartiment, cât și prin poștă și servicii de curierat pe adresa: Orașul Gura Humorului, Piața Republicii Nr.14, Gura Humorului, jud. Suceava, cod poștal: 725300

Vă mulțumim pentru înțelegere.

Modificari aparute in urma instituirii situatiei de urgenta:

Structurile de poliție locale sunt coordonate operațional de Inspectoratele Județene de Poliție, iar în Capitală de Direcția Generală de Poliție a Municipiului București. Efectivele de poliție locală sprijină poliția națională în măsurile de ordine publică.

Serviciile publice comunitare de evidență a persoanelor și analiză a bazelor de date sunt subordonate operațional Inspectoratelor Județene de Poliție, respectiv Direcției Generale de Poliție a Municipiului București, pentru creșterea capacității de verificare și scurtarea timpului de răspuns în cazul anchetelor epidemiologice.

Inspectoratele Județene de Poliție vor stabili in aceasta perioada programul si modul de lucru pentru aceste compartimente.

BIROU RELATII CU PUBLICUL
Tel/FAX: 0230.235051
Email: primariagh@gmail.com
POLITIA LOCALA
Tel: 0730.650744 – sef serviciu
Tel: 0731.570952 – patrula rutiera
Email: politialocalagh@yahoo.com
Comp. TAXE SI IMPOZITE
Tel: 0730.650727
Email: impozite.pgh@gmail.com
Program cu publicul: 08.00 – 14.00
Important: Informatii casierie si detalii plati pentru perioada martie 2020.pdf
– Plata impozitului pe clădiri, a impozitului pe teren și a impozitului auto pentru anul 2020 se poate efectua până la data de 30 iunie 2020.
– Bonificația de 10% pentru plata anticipată a impozitelor menționate mai sus se acordă până la data de 30 iunie 2020.
Pentru descărcarea cererilor și a formularelor tip, accesați link-ul:
http://www.primariagh.ro/impozite-si-taxe/formulare-tip/
Comp. URBANISM
Tel: 0730.650721
Email: urbanismgh@gmail.com
Important: Cererile referitoare la obtinerea documentatiilor de urbanism si amenajarea teritoriului (certificate de urbanism, autorizatii de construire, certificate de atestare a edificarii constructiilor) se pot trimite online pe adresa urbanismgh@gmail.com, sau prin posta la adresa Piața Republicii Nr.14, Gura Humorului, jud. Suceava.
Cererile vor fi insotite de documentatia aferenta necesara, conform prevederilor Legii nr. 50/1991,  privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Taxele aferente se vor achita in contul Primariei Orasului Gura Humorului: RO75TREZ59421160203XXXXX, deschis la Trezoreria Orasului Gura Humorului, CUI 6631418.
Pentru descărcarea cererilor și a formularelor tip, accesați link-ul:
http://www.primariagh.ro/urbanism/cereri-tip/
Comp. STARE CIVILA
Tel: 0230.230901, 0230.235051 
Email: starecivilagh@gmail.com
Program: 08:00-16:00
Important: Pentru situații de urgență (nasteri, decese) și pentru orice informații ne puteți contacta la adresa de mail starecivilagh@gmail.com sau la telefon 0230/230901 , 0230/235051 intre orele 08:00-16:00 de luni până vineri.
Datele de contact ale funcționarilor biroului de stare civilă în caz de urgențe în afara programului de lucru: Chirilă Dorina: 0744.184534, Floriștean Cristina-Claudia:  0741.787507
Pentru descărcarea cererilor și a formularelor tip, accesați link-ul:
http://www.primariagh.ro/stare-civila/formulare-tip/
Comp. EVIDENTA POPULATIEI
Tel: 0230.231206
Email: spclepgh@gmail.com
Program: 08:30-15:30 (luni-vineri)
Important:
– Ridicarea cărților de identitate aflate în ghișeu se va face numai ca urmare a programării efctuate la telefon număr 0230/231206 între orele 8,30-15,30 de luni până vineri sau la adresa de email spclepgh@gmail.com.
– Solicităm tuturor persoanelor care sunt programate să respecte ora de prgramare și să evite așteptarea suplimentară în spațiul destinat lucrului cu publicul.
– Toate cărțile de identitate care expira in perioada stării de urgență, isi pastreaza valabilitatea.
– Se suspendă activitatea de depunere a cererilor privind eliberarea actelor de identitate și de înscriere a mențiunii privind stabilirea reședinței.
– Persoanele programate care se vor prezenta la ghișeu vor respecta cu strictețe normele sanitare cu privire la protecția împotriva infectării cu virusul covid-19.
Pentru descărcarea cererilor și a formularelor tip, accesați link-ul:
http://www.primariagh.ro/evidenta-populatiei/acte-necesare/
Comp. REGISTRUL AGRICOL
Tel: 0230.235051
Email: agricol.primariagh@gmail.com
Important: Conducerea APIA, susținută de MADR a luat decizia de a suspenda primirea cererilor unice de plată începând cu data de 16 martie 2020 până la data de 06 aprilie 2020, iar în funcție de evoluția virusului vom lua măsurile care se impun. Menționăm faptul că activitatea agenției se va desfășura normal, evitând contactul cu publicul.
Pentru descărcarea cererilor și a formularelor tip, accesați link-ul:
http://www.primariagh.ro/registrul-agricol/formulare-tip/
Comp. ASISTENTA SOCIALA
Tel: 0230.234355
Email: dpasgurahumorului@yahoo.com
Important: Comunicatul AJPIS Suceava
– În ce privește persoanele cu dizabilități, certificatele de handicap a căror valabilitate expiră în perioada următoare își prelungesc valabilitatea până la încetarea stării de urgență.
– Toate dosarele de prestații sociale (ajutor social și alocație pentru susținerea familiei) rămân în plată și nu vor mai fi actualizate cu adeverințele necesare (de la Registrul agricol, Taxe și Impozite, Forțele de muncă, ANAF) până la încetarea stării de urgență.
– Cantina de Ajutor Social va funcționa furnizând hrană rece pe perioada instituirii stării de urgență.
– În cazul dosarelor noi de alocație de stat pentru copil și indemnizație de creșterea copilului până la vârsta de 2 ani, acestea vor fi soluționate printr-o programare telefonică, la numărul de mai sus (0230/234.355).
Pentru descărcarea cererilor și a formularelor tip, accesați link-ul:
http://www.primariagh.ro/asistenta-sociala/formulare-tip/
Comp. ACHIZITII PUBLICE
Tel: 0732.274911
Email: achizitiighh@gmail.com
Comp. JURIDIC
Tel: 0230.235051
Email: juridic.primariagh@gmail.com
SECRETAR GENERAL ORAS
Tel: 0730.650728
Email: secretar.primariagh@gmail.com
Comp. RESURSE UMANE
Tel: 0730.650707
Email: ninaolar@yahoo.com
DIRECTIA ECONOMICA
Tel: 0730.650731
Email: economic.primariagh@gmail.com
CENTRUL CULTURAL
Tel: 0723.270520
Email: muzeulhumor@gmail.com
COMPLEX ARINIS
Tel: 0730.650703
Email: arinisgh@gmail.com
DIRECTIA DE SERVICII PUBLICE
Tel: 0730.650720

Share this post